24 Şubat 2018 Cumartesi

MİSAFİR MAMALARI... :)

Kıymetli misafirlerimize yaptığımız mamalardan ikisi, açıkçası ben diğerlerinin fotosunu çekmeyi unuttum telaşeden. Ama klasik sarma ve Triliçe yapılmazsa olmazdı... :))

 İşte tüm misafirlerden her zaman tam not alan Boşnak Mantısı, hazır satan yerler var. Bunu yiyen onlara mantı demez kesin net... :))  Tarif için TIK TIK.

Bu da ekşimik(lor) ile yapılan tart. Tarif inşallah ilerleyen zamanlarda gelir... :))

Huzur dolu güzel sofralarımız olsun her zaman, görüşmek üzere... :))


4 yorum:

  1. Genelde Çerkez arkadaşlarımın anneleri yapardı ve çok lezzetli oluyorlardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların yemekleri de ayrı güzel sanırım...

      Sil
  2. oooooo anneeeee nee boşnak mantısı mı bilmiyom tamam tarif ver diğeri de lorlu tart mı o nasıl yaaa alla allaaaa tariflerini verirsin. trileçe de balkan. yoksa sen de balkanlılık mı vaaar yaaa :) bi de börekleri var galiba di miii :) boşnak böreğisi arnavut böreğisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben Balkanlardanım . Anne ve babam Makedonya doğumlular. Mantı tarifi yukarda yönlendirdim. Triliçe de blogda var. Lorlu tartı ablam yaptı. Tarifi inşallah alınca yazarim. Bizim börekler çok meşhurdur. Ama mantı benim favori. ;)

      Sil