2 Aralık 2017 Cumartesi

SON GÜN SOFRAM...(:

 Uzuuuuunnnnn bir aradan sonra merhaba herkese... :)
Bayağı bir oldu yazmayalı, buraları canlandırmak lazım artık. Yazacak o kadar çok konu birikti ki sanırım bir 10 post yapsam ancak biter... Yeni yerler, yeni dikilenler, olaylar, olaylar... :)
Arayı daha fazla açmadan bu seneki gün soframdan başlayalım, hem sizlere de fikir olsun... :) 

Her sene günde yapılacak çeşit sayısı üzerine sınırlama getiriyoruz. Bu senede aynı şekilde devam ediyoruz, zira 10-11 çeşit yapılan günlere şiddetle karşıyım. 
İşte bu günde hazırladıklarım. Mercimekli haşhaşlı börek, galeta unlu poğaça, katık dolması, karnıbahar salatası, tatlı olarak da Kıbrıs Tatlısı... :)
Özellikle hepsini kendim hazırlamak istedim. Ama hazırlıklarda desteklerini esirgemeyen ablamlara kocaman teşekkürü borç bilirim... :)

Galeta unlu poğaça tarifini bu posttan sonra vermeyi düşünüyorum. Benim çok sevdiğim çok leziz bir poğaça oluyor. Tarif gelecek inşallah... :)

 2 çeşit salata yaptım. Biri daha önceden de yaptığım Katık Dolması kesinlikle büyük beğeni alıyor her seferinde, diğeri de tamamen doğaçlama ortaya çıkan Karnıbahar salatası... :)
Katık Dolması tarif için TIK TIK...
Karnıbahar Salatası da az haşlanıp, içine istediğiniz malzemeleri ekleyip tuz, limon, zeytinyağı ile tatlandırıyorsunuz. Ben tamamen kendi zevkime göre maydanoz, dereotu, yeşil soğan, havuç, mısır, salata turşusu, kırmızı biber ekledim. İlk defa denedim ve sonuç çok güzeldi bence... :)

 Bu böreğimiz aslında Afyon Bükmesi'nden esinlenerek yapıldı... :)
Vaktim olsa kesinlikle el açması yapmayı düşünüyordum, ama Cumartesi gün olunca Cuma vakit bulamadım, hazır yufka ile de gayet hoş oldu. Bunun tarifi de ilerleyen günlerde gelecek inşallah... :)

Tatlımız da daha önce blogda yayınladığım Kıbrıs Tatlısı. Tarif için TIK TIK...

Arayı daha fazla açmadan diğer paylaşımlarda buluşmak üzere şimdilik hoşçakalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder