25 Aralık 2017 Pazartesi

DÜRÜSTLÜK MANAVI...

Bugün okulumuzda bir etkinlik düzenledik.  Etkinliğin adı "Dürüstlük Manavı". Bir arkadaşımızın önerdiği ve Rehberlik Servisimizin uygulamaya koyduğu etkinlik öğrenciler tarafından ilgiyle karşılandı... :)

Meyveleri alıp üzerlerine fiyatları yazıyor,  ortama da bir para kutusu koyuyoruz. Öğrenciler meyveleri kendileri alıp,  parayı da kendileri ödüyor. Geri para almaları gerekiyorsa da kendileri kutudan alıyorlar... ;) 

Bakalım sonuçta meyveler için harcanan para toplanabiliyor mu? Yoksa eksik bir şeyler mi var? ;))

Bugün çıkışta sadece 8 portakal kalmıştı,  onları da bir arkadaşımız aldı. Toplanan para olması gerekenden fazla... ;)))
Tam da öğrencilerimizden beklediğimiz gibi...;))

Bu güzel etkinlik için okulumuz Rehberlik Servisimize ve bizi yanıltmayan öğrencilerimize teşekkür ediyorum...;)

4 yorum:

  1. Merhaba. Size bir sorum olacak. Ben dikiş makinesi almak istiyorum. E almuşken de en iyisi olsu ömürlük olsun istiyorum. Genelde pfaff öneriyorlar siz ne düşünüyorsunuz? Çok işlevli olması da tabiki daha güzel olur diye ambition 2.0 a bakıyorum. Ancak emin değilim. Dikiş konusunda yeniyim ve çok bilgisiizm. Bu tarz hem dikiş hem nakış makineleri yani dikişleri güzel mi? O kadar para vermişkende haliyle sorun yaşamak istemiyorum. Yardımcı olabilir misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba açıkçası ben klasik herkesin şu sıralar aldığı A101 Singer makinasi kullanıyorum. Evde diktiğim şeyleri rahatlıkla dikebiliyorum. Ama çok en iyisi diyemem. Kurslara da gittiğim için sanayi makinaları kullanıyorum ve kesinlikle çok farklı. Ama yeni başlayan biri olarak nacizane bir kursa gitmenizi tavsiye ederim. Evde de takviye edeceksiniz ortalama üstü bir makina ideal olur sanırım. Pfaaf methini ben de duyuyorum. Cidden iyi bir makina diyorlar.

      Sil
  2. Harika bir fikir. İlk kez duyuyorum.

    YanıtlaSil