26 Temmuz 2017 Çarşamba

SON OKUNANLAR, OKUNACAKLAR... (:

Eveetttt sevgili okuyucu, son zamanlarda neler okumuşum, okuyacağım fikir olması babında sizlerle paylaşalım... :))

 Arkadaşımın kütüphanesinden aldığım bir kitap. İlk İsmet Özel kitabım: Bakanlar ve Görenler. Arkadaşım kitabı verirken '' İsmet Özel kitapları iyidir, zorlar ve çalıştırır beyni, muhakeme yeteneği sağlar '' demişti. Gerçekten de okurken durup durup düşündüğüm bir kitap oldu. Güzeldi, ben sevdim. 

 Bu iki adet cep kitabını hem isimlerinden, hem de minicik sevimli olmalarından dolayı aldım. Aldığıma kesinlikle değdi diyorum. Bir tanesi bitti, diğeri de bitmek üzere. İçinde parça parça hikaye ya da anlatımlar söz konusu. Çoğu belki de bildiğimiz şeyler ama arada hatırlamak gerekiyor sanırım. Sürekli kütüphanede durabilecek kitaplardan bence. Sevdim, hem de çok... :)

Bu kitap da yine arkadaşımın kütüphanesinden. Okunacaklardan, bitince yorumlarım inşallah... :)

Evet sizin tavsiye edebileceğiniz kitaplar var mı, varsa yazarsanız sevinirim... :)


6 yorum:

  1. Tavsiyeler için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. mantıkut tayr ı üniv yıllarımda hatim ettirmişti hocalar :) çok zevkli bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ilk defa duydum, hemen bakıyorum. Teşekkürler. (;

      Sil