9 Ocak 2017 Pazartesi

KAR TATİLİ... (:

Kar tüm Türkiye'yi esir almış gibi görünüyor, ilimizde de sayın valimiz okulları tatil etti bugün. Hafta sonu Halk Eğitim tatil değildi, dolayısıyla kursumuza da gittik. 

Bir günde diktiğim tuniğim, kumaşın rengine vuruldum ve aldım 2 tl idi fiyatı. Kombinleyip de yayınlarım inşallah... (:

                            Yol boyu çekilen kar fotolarından sadece biri, huzur veriyor insana...

Geçen hafta okulumuzu ziyarete gelen eski öğrencimin jesti, sağolsun. Büyüdü de İngilizce Öğretmeni oldu... :)

Okulumuz dağ manzaralı ve kar yağdığında manzara ayrı bir güzel oluyor... :)

Ülkemizden esprili kardan adam fotoları, biraz gülelim... :)

İyi ki güzel yürekli, merhametli insanlar var... :)

2 yorum:

  1. Sondaki fotoğrafa bayıldım. Böyle şeyleri görünce içim umut doluyor :)
    Blogunuzu keşiflerden buldum. İyiki de bulmuşum. Çok keyifli bir blog.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, her zaman beklerim... :)

      Sil