14 Mayıs 2014 Çarşamba

SON ZAMANLARDA...(:

 Haftada 2 gün gittiğim özel bir okulun şiir dinletisine katıldım ve çok beğendim. Emeği geçen Edebiyat öğretmenini ve öğrencilerimi tebrik ediyorum... (:

 Artık sona yaklaştığımız 12. sınıfım, bir gün sınıfa girdiğimde karşılaştığım tablo. Tembellik yapsalar da böyle çalışmalarla bazen gözlerimi yaşartıyorlar... :))

 Bir hocamıza yapılan doğum günü sürprizi. Tam arabamın yanında olduğu için farkedip fotoladım. Çok eğlenceli bir çalışma olmuş... :))

 Ablamın gününe yaptığımız profiteroller büyük beğeni aldılar... :)

 Aynı günde ablamın ilk defa denediği küçük poğaçalar, ben beğendim... :)

Bu da tam çarşamba pazarından ayrılırken önüme çıkan araba, telefon elimdeyken çekiverdim hemen. Reklam amaçlı kaplanan bir araba, televizyonlarda da bayağı çıkmıştı. :))

Şimdilik bu kadar şekerler, arayı açmadan buluşmak dileklerimle... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder