20 Mayıs 2013 Pazartesi

SÜRPRİZ HEDİYELER...

Merhaba kızlar öncelikle bugün bir alt postta sormuş olduğum soruya vermiş olduğunuz cevaplardan dolayı teşekkür ediyorum, hepiniz sağ olun. Bakalım bugünlerde neler yapmışız... :)

Öncelikle dün biz okulumuzda 19 Mayıs etkinlikleri düzenledik. Bilgi yarışmaları, eğlenceli aktiviteler, karaoke yarışması, arada öğle yemeği, en son da tüm yarışlarda birincilere sponsor firmalardan ödüllerin dağıtıldığı bir şölen oldu. Çok da güzel geçti. Tüm gençlerin bu güzel gününü kutluyorum... :)

Bu arada Tupperware maceram tam gaz devam ediyor. Geldik ikinci haftaya, ikinci kataloğum elime ulaştı, fırsatta olan indirimli ürünler var, ihtiyacı olanlar kaçırmasın derim. Bu arada ben hedefimi çoktannnnn geçtimmmmm bile, mutluyumm çokkkk... :) Yani üyeliğim aktive edilecek inşallah... :)

Bu arada bugün gelen hediyelerim, blog dünyasına adım atarken yaşanan güzellikleri, sürprizleri çok hayal etmemiştim açıkçası. İçinde mektubu ile bu güzel ciciler Esra Betül Tasarım Butik' ten bana yollanmış hediyeler, kendisine çok teşekkür ediyorum. Kendisinin kurucusu olduğu şu adrese bir tıklayın derim. http://www.esrabetul.com

Şimdilik bu kadar şekerler, hepinize güzel bir hafta diliyorum, sevgiler... :)


2 yorum: