20 Kasım 2011 Pazar

DİKKAT DİKKAT, BÖCEK ÇIKABİLİR... :)))

Evet demek ki bayağı bir organikmiş diye Polyannacılık oynayabiliriz... :)))  Ispanak yıkarken elinize gelen yumuşak bir şey karşısında her an çığlığı basabilirsiniz benim gibi. Ne mi yapılır sonrasında, yapraklar tek tek incelenir ve öyle yıkanır. Zaten ıspanak yıkamayı bir çok bayan gibi ben de çok severim yaaa(!)... :)))

Bu anı ölümsüzleştirmeliyim dedim kendi kendime... :))

Evet davetsiz misafirimiz flaşlardan rahatsız olmalı... :))

Çekmeyin, çekmeyinnnn der gibi uzaklaşsa da, ben onu bahçeye bırakmayı uygun gördüm... :))

Napıyoruuuuzzzz o zaman, ıspanak gibi yeşillik yıkarken davetsiz misafirlere karşı dikkatli oluyoruzzzz... :))

15 yorum:

  1. ayyy içim kalktı... pek de büyükmüş.

    YanıtlaSil
  2. ıyyy...sevimliler ama ıspanağın üzerinde değil..

    YanıtlaSil
  3. bahceye bıraktıgın ne guzel olmus:)

    YanıtlaSil
  4. Allah iyiliğini versin e mi:))

    YanıtlaSil
  5. Ispanaga çokseviyorum, tek tek suyun altinda yikadigim için nadiren aliyorum. Bir ton su parasi gider diye :P malum 1 kilo ispanak'tan ne kadar çok yaprak çikior :)Bu ara goruntu berbat :)))

    YanıtlaSil
  6. ayy canım böcek demişsin yaa gecenlerde ıspanak ayıklıyorum lastıkle bağlamıslar hanı su ince olan paket yapmakta kullanılan lastıkler adı aklıma gelmedı ben lastıgı kestım sonra bır baktım ıspanakta kıvrım kıvrım kıvrılan bir şey var bir çıglık bir çıglık kurt var kurt! koş canım !sanki yılan gordum :)megerse paket lastıgı imiş o kıvrım kıvrım kıvrılan ,boşuna korkmuşum:)hakkaten de ıspanagı çok ıyı yıkamak ayıklamak gerekıyor kolayca yapraklarının arasına böcek saklanabılıyor ama nolur benım aldıgım ıspanaklara saklanmasınlar çok kotu oluyorum çoook

    YanıtlaSil
  7. aaaaaaaa amanııııın ben olsam yiyemezdim o ıspanağı, aynı şekilde hiiiç sevmem ıspanak yıkamayı

    YanıtlaSil
  8. resimden önce bu kadar büyük olacağını tahmin etmemiştim:)

    YanıtlaSil
  9. ıspanak dert gibi :) hele üstündekine yorum bile yapamıyorum..ıyy

    YanıtlaSil
  10. ya bende su ıspanak yıkmada cok yoruluyorum..kolayı olsa....

    YanıtlaSil
  11. ruşen: ay sormayın kocaman bişeydi. :)

    limonçiçekleri: evet ya, ne o öyle ıspanağın içine girilir mi hiç. :)

    keskinmakas: hem de nasıl, bi de dokunmak. :)

    YanıtlaSil
  12. öykü: ay kıyamadım ya, canlı ne de olsa. :)

    serra. versin inşallah. :)

    mut. mis kokular: ya sormayın yıkanılan suya ben de çok acıyorum. :(

    YanıtlaSil
  13. zeymuran: ayyy seninki de kötüymüş, ama benimkine çıkamaz bak deyim ben sana. :)

    mekila: yaa nasıl yemeyelim, ablam hamur tutmuştu, börek için beni bekliyordu, ıspanaklı pide midede valla. :))

    fik. projeleri: ay sormayın pek bir büyüktü yaaa.

    YanıtlaSil
  14. Gul/in: ay sormayın o ıspanağın üstündekini. :)

    marifet ellerimizde: evet ya, gerçekten zor yıkamak, ama napalım işte.

    YanıtlaSil